- Inici
- Tràmits
- Empreses i botigues
- Comunicació prèvia d'actuació en directe en un bar o restaurant
Comunicació prèvia d'actuació en directe en un bar o restaurant
Què és?
Es tracta d'una comunicació que es fa a l'Administració, prèvia a la realització d’una actuació en directe, en un establiment públic de restauració tipus bar, restaurant o restaurant-bar, com a activitat complementària a la principal, inclosa en el Catàleg d'espectacles públics i activitats recreatives (annex 1 del Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el reglament d'espectacles públics i activitats recreatives).
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica, titular d'un establiment públic de restauració del municipi, que hi vulgui realitzar una actuació en directe, sempre i quan el local compleixi les condicions de seguretat i d'insonorització, i estigui degudament autoritzat, que vulgui iniciar un espectacle o una activitat recreativa de les indicades en el punt anterior.
Com es fa?
El tràmit es pot fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina, o bé presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell (només en el cas de persones físiques). La documentació necessària és la següent:
- Model de sol·licitud
- Declaració responsable del fet que l'establiment o activitat compleix els requisits establerts pel Reglament, i de disposició de pòlissa d'assegurança (inclosa en el model de sol·licitud)
Qui té l'obligació de tramitar en línia?
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
On es fa presencialment?
Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Plaça de l'Església, 8 (Can Rosés)
17200 Palafrugell
Horari
Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 08.30 a 13.00 hDimarts, de 08.30 a 18.00 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.00 h)
Per ser atès/a els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00h, cal demanar cita prèvia
Quan es fa?
Es pot realitzar durant tot l'any, sempre prèviament a la data prevista per a la realització de l'actuació en directe.
Quin cost té?
Aquest tràmit no té cap cost.
Temps de tramitació
Un cop efectuada la comunicació, i si la verificació formal és favorable, es pot realitzar l'actuació en directe, sota l'exclusiva responsabilitat del titular.
No obstant això, quan d'acord amb alguna norma bàsica o sectorial (de convivència veïnal, seguretat ciutadana, de protecció de la salut, de protecció contra incendis, o qualsevol altra) sigui necessari comptar amb altres llicències, autoritzacions o controls inicials previs, no es podrà realitzar l'actuació fins que el titular disposi de la totalitat de títols administratius habilitats.
Representació
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Normativa associada
- Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives
- Decret 112/2010, de 31 d'agost pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives
- Ordenança reguladora dels sorolls i les vibracions en el municipi de Palafrugell
- Ordenança municipal del civisme i convivència
Observacions
En cas que en el moment de realitzar l'actuació en directe, es produeixin molèsties en l'entorn, la Policia Local de l'Ajuntament de Palafrugell, previ a la intervenció que pugui realitzar in situ, comunicarà la incidència al responsable o persona de contacte, per tal que es minimitzin les molèsties o bé cessi l'actuació en directe comunicada.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Documents
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia