Avís important: a partir del 25 de maig es poden fer tràmits de manera presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) només amb cita prèvia. Recordeu que és obligatori l'ús de mascaretes. Podeu demanar cita prèvia trucant al telèfon 972 613 100 extensió 1011 (de 08.00 a 14.30 h) o bé en línia a través dels enllaços següents:

Comunicació prèvia d'actuació en directe en un bar o restaurant

En termini

Què és?

Es tracta d'una comunicació que es fa a l'Administració, prèvia a la realització d’una actuació en directe, en un establiment públic de restauració tipus bar, restaurant o restaurant-bar, com a activitat complementària a la principal, inclosa en el Catàleg d'espectacles públics i activitats recreatives (annex 1 del Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el reglament d'espectacles públics i activitats recreatives).

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, titular d'un establiment públic de restauració del municipi, que hi vulgui realitzar una actuació en directe, sempre i quan el local compleixi les condicions de seguretat i d'insonorització, i estigui degudament autoritzat, que vulgui iniciar un espectacle o una activitat recreativa de les indicades en el punt anterior.

Com es fa?

El tràmit es pot fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina, o bé presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell (només en el cas de persones físiques). La documentació necessària és la següent:

  • Model de sol·licitud
  • Declaració responsable del fet que l'establiment o activitat compleix els requisits establerts pel Reglament, i de disposició de pòlissa d'assegurança (inclosa en el model de sol·licitud)

Qui té l'obligació de tramitar en línia?

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Avinguda de Josep Pla, 5
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres i divendres, de 08.30 a 13.30 h
Dimarts i dijous, de 08.30 a 18.00 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.30 h)
  • 972 613 100

Quan es fa?

Es pot realitzar durant tot l'any, sempre prèviament a la data prevista per a la realització de l'actuació en directe.

Quin cost té?

Aquest tràmit no té cap cost.

Temps de tramitació

Un cop efectuada la comunicació, i si la verificació formal és favorable, es pot realitzar l'actuació en directe, sota l'exclusiva responsabilitat del titular.

No obstant això, quan d'acord amb alguna norma bàsica o sectorial (de convivència veïnal, seguretat ciutadana, de protecció de la salut, de protecció contra incendis, o qualsevol altra) sigui necessari comptar amb altres llicències, autoritzacions o controls inicials previs, no es podrà realitzar l'actuació fins que el titular disposi de la totalitat de títols administratius habilitats.

Representació

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions

En cas que en el moment de realitzar l'actuació en directe, es produeixin molèsties en l'entorn, la Policia Local de l'Ajuntament de Palafrugell, previ a la intervenció que pugui realitzar in situ, comunicarà la incidència al responsable o persona de contacte, per tal que es minimitzin les molèsties o bé cessi l'actuació en directe comunicada.

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador

2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF

3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)

4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents

5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 10 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia

Tramitació en línia

Heu de presentar documents grans?

Presentació de documents de més de 10 Mb

Darrera actualització

dijous, 18 juny 2020 17:12

Teniu problemes a l'hora de fer un tràmit en línia? Consulteu les Preguntes més freqüents

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Consorci per a la gestió dels edificis del Centre Fraternal i del Cercle Mercantil
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons