Canal de denúncies

Per a què NO s'ha de fer servir el canal de denúncies?

El canal de denúncies NO és vàlid per presentar queixes, sol·licituds, suggeriments o comunicar incidències. Per fer-ho, ja existeixen les opcions següents:

Què és el canal de denúncies?

És un canal de comunicació que permet que les persones informin de manera anònima i segura sobre conductes dutes a terme per l'administració municipal que resultin contràries al dret, als principis o regles ètiques i de bon govern.

Canal extern de denúncies

Les persones que no tinguin ni hagin tingut relació laboral o professional amb l'Ajuntament de Palafrugell, han d'utilitzar el canal extern de denúncies que és la Bústia de denúncies anònimes de l'Oficina Antifrau de Catalunya.

Canal intern de denúncies

Les persones que tinguin o hagin tingut relació laboral o professional amb l'Ajuntament de Palafrugell, han d'utilitzar el canal intern de denúncies que és la Bústia Ètica i de Bon Govern de l'Ajuntament de Palafrugell.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons