Canal de denúncies
Per a què NO s'ha de fer servir el canal de denúncies?
El canal de denúncies NO és vàlid per presentar queixes, sol·licituds, suggeriments o comunicar incidències. Per fer-ho, ja existeixen les opcions següents:
- Instància genèrica
- Formulari de contacte
- Telèfon d'incidències 972 30 30 66
- App Palafrugell al Mòbil per comunicar incidències
Què és el canal de denúncies?
És un canal de comunicació que permet que les persones informin de manera anònima i segura sobre conductes dutes a terme per l'administració municipal que resultin contràries al dret, als principis o regles ètiques i de bon govern.
Canal extern de denúncies
Les persones que no tinguin ni hagin tingut relació laboral o professional amb l'Ajuntament de Palafrugell, han d'utilitzar el canal extern de denúncies que és la Bústia de denúncies anònimes de l'Oficina Antifrau de Catalunya.
Canal intern de denúncies
Les persones que tinguin o hagin tingut relació laboral o professional amb l'Ajuntament de Palafrugell, han d'utilitzar el canal intern de denúncies que és la Bústia Ètica i de Bon Govern de l'Ajuntament de Palafrugell.