Carpeta ciutadana

La Carpeta Ciutadana pretén ser un nou canal de comunicació entre la ciutadania i l'Ajuntament, a través de la qual s'accedeix a un espai personalitzat on es pot:

  • Consultar les dades que consten a l'Ajuntament: dades del padró d'habitants, assentaments d'entrada i sortida al registre de documents,...
  • Realitzar tràmits i sol·licitar serveis: expedició de volants d'empadronament, duplicats de rebuts,...

Com accedir a la carpeta ciutadana

  1. Fes clic a Crea un compte i introdueix les teves dades.
  2. Rebràs un correu electrònic. Imprimeix-lo i, juntament amb el teu DNI, i porta'l a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
  3. A l'OAC validaran les teves dades i ja podràs accedir al servei.

Vídeo explicatiu

Horari de l'OAC

De dilluns a divendres, de 8.30 a 13.30 h
Dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (el mes d'agost, de 8.30 a 13.30 h)