Ocupació de la via pública per instal·lació de circ
Què és?
És el permís que dóna l'Ajuntament per tal que un circ pugui ocupar la via pública. El lloc on s'instal·larà el circ serà sempre al recinte firal de Palafrugell, ubicat a l'avinguda d'Espanya.
L'espectacle no utilitzarà ni farà demostracions amb animals salvatges, ni tampoc es podran exhibir els animals de forma ambulant com a reclam.
Qui ho pot demanar?
Tots aquells circs que hi estiguin interessats.
Com es fa?
El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal aportar la documentació següent:
- Model de sol·licitud
- Declaració responsable de disposició d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi el risc de l'activitat
- Pla de riscos laborals (per a aforaments inferiors a 500 persones)
- Pla d'autoprotecció (per a aforaments entre 500 i 2.000 persones)
- Projecte ambiental que inclogui especialment el projecte o certificació de la resistència estructural de la vela i les graderies i el certificat de comportament al foc de la coberta
- Certificat de la instal·lació de baixa tensió
- Acreditació de la instal·lació de cabines amb vàter i lavabo
Qui té l'obligació de tramitar en línia?
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Quan es fa?
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
Quin cost té?
El pagament de la taxa està regulat a l'ordenança fiscal número 15.
Temps de tramitació
Tres mesos, com a màxim.
Representació
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Normativa associada
Observacions
Caldrà aportar una còpia dels poders en el cas d'actuar en representació d'una persona jurídica. En el cas d'actuar en representació d'una altra persona física, s'haurà d'aportar els poders o una autorització per escrit i signada per la persona representada.
Podrà requerir-se altra documentació si es considera necessària en casos particulars o com a resultat de l'aplicació de normativa específica.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Documents
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia