Teniu problemes a l'hora de fer un tràmit en línia? Consulteu les Preguntes més freqüents

Recurs de reposició d'expedients cadastrals

En termini

Què és?

Es tracta de la reclamació sobre discrepàncies que hi hagi en expedients cadastrals. Aquests expedients són resolts per la Gerència Territorial del Cadastre de Girona o la Direcció General del Cadastre. L'Ajuntament de Palafrugell només fa la tramesa de la documentació sense incidir en la seva resolució.

Qui ho pot demanar?

Les persones interessades o els seus representants que constin com a propietàries, copropietàries o usufructuàries dels béns immobles.

Com es fa?

El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. La documentació necessària és la següent:

  • Model de recurs de reposició.
  • En funció de les dades cadastrals que es vulguin corregir, caldrà presentar la documentació que figura a l'apartat instruccions de la mateixa sol·licitud.
  • Altra documentació acreditativa que provi suficientment la correcció proposada.

Qui té l'obligació de tramitar en línia?

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Avinguda de Josep Pla, 5
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres i divendres, de 08.30 a 13.30 h
Dimarts i dijous, de 08.30 a 18.00 h (excepte del 16 de juliol al 31 d'agost que serà fins a les 13.30 h)
  • 972 613 100

Quan es fa?

El tràmit es pot fer dins el termini d'un mes des de la recepció de la notificació de la resolució de l'expedient cadastral.

Quin cost té?

Aquest tràmit no té cap cost.

Temps de tramitació

El termini de resolució és d'un mes.

Representació

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Accediu a la tramitació en línia (Seu electrònica del Cadastre)

3 Escolliu el tràmit a realitzar

3 Identifiqueu-vos (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, el DNI electrònic, el Cl@ve...) i ompliu les dades necessàries

Tramitació en línia

Darrera actualització

dimecres, 25 setembre 2019 12:56

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Consorci per a la gestió dels edificis del Centre Fraternal i del Cercle Mercantil
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons