Sol·licitud de participació en l'oferta pública per a la transmissió d'autoritzacions municipals en el mercat de marxants
Què és?
És el tràmit per comunicar l'interès en participar en l'oferta pública per a la transmissió d'autoritzacions municipals en el mercat de marxants de Palafrugell.
Qui ho pot demanar?
Les persones físiques o jurídiques legalment constituïdes, amb plena capacitat d'obrar, que compleixin els requisits establerts en el plec de condicions.
Com es fa?
El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. La documentació que cal presentar és la següent:
- Model de sol·licitud
- Declaració responsable (el model que calgui, en funció de si es tracta d'una persona física o bé jurídica)
Qui té l'obligació de tramitar en línia?
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Quan es fa?
La presentació de les sol·licituds per a la convocatòria es podrà fer des del 14 de novembre fins al 13 de desembre de 2023 (ambdós inclosos).
Quin cost té?
El tràmit és gratuït.
Temps de tramitació
3 mesos com a màxim.
Representació
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Normativa associada
Observacions
A les persones interessades que quedin en primer lloc, se'ls requerirà per tal que en el termini de 10 dies hàbils acreditin i presentin la documentació corresponent a les dades declarades en la sol·licitud i la declaració responsable.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Documents
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia