Teniu problemes a l'hora de fer un tràmit en línia? Consulteu les Preguntes més freqüents

Autorització d'ús d'espais municipals

Què és?

Es tracta d'un permís per a utilitzar qualsevol dels espais municipals següents (feu clic damunt el nom de cadascun d'ells per veure'n la informació):

  • Can Genís

    Carrer del Progrés, 13
    Telèfon 972 613 104
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Sala d'actes. Capacitat: entre 70 i 80 persones. Tipus d'ús: reunions, xerrades, projeccions, tallers. Equipament disponible: televisió, vídeo, DVD, megafonia, pantalla i pissarra.

    Punt Òmnia. Capacitat: unes 10 persones. Tipus d'ús: accés a les tecnologies de la informació i la comunicació. Equipament disponible: ordinadors i pissarra.

    Sala de reunions. Capacitat: unes 6 persones. Tipus d'ús: reunions. Equipament disponible: pissarra.

    Resta de sales (sala A, sala B i sala d'estudi). Capacitat: entre 10 i 20 persones. Tipus d'ús: reunions, tallers, cursos. Equipament disponible: pissarra.

  • Els Ametllers

    Carrer de Barris i Buixó, 35
    Telèfon 972 613 104
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Activitats que s'hi poden realitzar. Trobades, festivals de fi de curs, concerts, dinars, sopars o altres activitats.

    Quan es pot utilitzar. Les ordenances municipals regulen que l'hora de finalització de les activitats ha de ser a les 02.00 h de la matinada. S'ha de tenir en compte que queden inhàbils per a la utilització de Els Ametllers els dies 24, 25, 26 i 31 de desembre i 1,5 i 6 de gener.

    Capacitat. Zona coberta 300 persones, zona semicoberta 1.000 persones.

    Descripció de l'espai. Espai polivalent que disposa d'una zona coberta i tancada amb barra i cuina, i una zona a l'aire lliure semicoberta amb escenari. Amb sol·licitud prèvia, es poden subministrar contenidors d'escombraries per facilitar la neteja.

  • Ermita de Sant Sebastià

    Carrer de l'Uruguai, s/n

    L'ermita de Sant Sebastià es troba adossada a la façana de ponent de la torre de guaita medieval, que s'alça dalt el promontori que forma el cap de Sant Sebastià. És un edifici d'una sola nau amb dues capelles laterals a cada banda.

    Activitats que s'hi poden realitzar. Oficis religiosos, activitats musicals.

    Capacitat. Entre 60 i 70 persones.

  • La Bòbila

    Carrer de la Garriga, 30
    Telèfon 972 611 172
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Nau 1 (273m2). És la nau on s'hi ha d'ubicar preferentment el servei de bar i els espais d'accessos i recepció. En quant la infraestructura ho permeti, ha de ser també l'espai on preparar els càterings i manipulació d'alimentació. En casos puntuals i segons les necessitats, s'hi podran també ubicar les activitats que es desenvolupin a les naus 2 i/o 3.

    Nau 2 (408m2). És preferentment un espai d'exposició i mostra de caire artístic. Es consideraran prioritàries aquelles activitats que es proposin des del propi Ajuntament i representin un projecte contemporani d'investigació artística que es realitzi expressament per a l'interior d'aquesta Nau. També tindran condició de prioritàries les mostres de caire col·lectiu. En casos extraordinaris, es podrà usar també la Nau 3.

    Nau 3 (500m2). És preferentment per a esdeveniments de caire cultural i de desenvolupament ciutadà.

  • Sala d'actes del Centre Municipal d'Educació

    Carrer del Bruguerol, 12
    Telèfon 972 304 345
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Sala d'actes polivalent amb capacitat per a un centenar de persones i possibilitat d'accés independent.

  • Sala d'actes del Museu del Suro

    Placeta del Museu del Suro, s/n
    Telèfon 972 307 825
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    L'auditori-sala d'audiovisuals s'ubica a la planta baixa de la nau sud del Museu. Té una capacitat per a 104 persones assegudes i està equipat amb sistemes de so, dades i projeccions audiovisuals.

  • Sala d'actes del Teatre Municipal

    Carrer de Santa Margarida, 1
    Telèfon 972 611 172
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Activitats que s'hi poden realitzar. Conferències, xerrades, presentacions, projeccions, reunions....

    Capacitat. 100 persones en total, 60 d'elles assegudes.

    Equipament disponible. Televisor, taules, cadires, equip de so amb altaveus i micròfon.

  • Sala polivalent de la Biblioteca pública

    Carrer de Sant Martí, 18
    Telèfon 972 304 809
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Es tracta d'una sala de 102m2 d’ús polivalent, que permet garantir la realització dels següent serveis: activitats culturals, presentacions de llibres, conferències i exposicions, activitats infantils, tallers i audicions musicals.

  • Saló de Plens de l'Ajuntament

    Carrer de Cervantes, 16
    Telèfon 972 613 103
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Activitats que s'hi poden realitzar. Casaments civils.

    Quan es pot utilitzar. Només els dissabtes al migdia.

    Capacitat. Entre 50 i 60 persones.

  • Teatre Municipal

    Carrer de Santa Margarida, 1
    Telèfon 972 61 11 72
    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

    Activitats que s'hi poden realitzar. Representacions teatrals, concerts, audicions, recitals, projeccions, congressos, conferències, debats ...

    Quan es pot utilitzar. A convenir.

    Capacitat. 470 persones (302 a platea i 168 a l'amfiteatre).

    Equipaments disponibles. Pantalla de cinema, taula de conferències, faristol per a exposicions, equip de so.

    Observacions. Es recomana la utilització d'aquest espai per a una capacitat superior a 75-100 persones.

Qui ho pot demanar?

La Sala d'actes del Teatre Municipal, la Sala d'actes del Centre Municipal d'Educació, la Sala polivalent de la Biblioteca pública, les Sales del Museu del Suro i el Teatre Municipal poden ser utilitzades per qualsevol associació, entitat, col·lectiu, escola o empresa que en demani l'ús.

En el cas de la Bòbila, poden demanar el seu ús aquelles associacions, col·lectius i entitats sense ànim de lucre del municipi. També poden demanar el seu ús altres entitats o grups de caràcter no associatiu i de particulars per a usos puntuals, però s'haurà de valorar en cada cas les finalitats de l'activitat que s'hi vol dur a terme.

En el cas de Can Genís i dels Ametllers, poden demanar el seu ús les entitats o associacions de caire cultural, juvenil, social o educatiu, sense ànim de lucre, i que estiguin inscrites en el Registre municipal d'associacions i entitats, així com les escoles públiques i concertades de Palafrugell. Totes aquestes associacions, entitats o escoles, hauran d'acreditar que disposen d'una pòlissa de responsabilitat suficient no inferior a 15.000 euros, vigent i al corrent de pagament per a l'activitat que vulguin realitzar.

En el cas de l'Ermita de Sant Sebastià, poden demanar el seu ús aquelles persones que hi vulguin celebrar un ofici religiós, o bé que hi vulguin realitzar una activitat musical.

El el cas del Saló de Plens de l'Ajuntament, poden demanar el seu ús aquelles persones que hi vulguin celebrar un casament civil.

Com es fa?

El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal presentar la documentació següent:

  • Model de sol·licitud, tot indicant l'activitat per a la qual es demana l'autorització i els dies i les hores de la seva realització.

En el cas dels Ametllers:

  • Cal dipositar una fiança de 100 euros en el moment de la presentació.
  • Juntament amb la sol·licitud, cal adjuntar una còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i també una còpia del rebut de pagament de la pòlissa.
  • Cal adjuntar el justificant de pagament de la fiança.
  • Si es fa una connexió al quadre elèctric dels Ametllers, cal adjuntar una còpia del DNI i un telèfon del tècnic de so/llums o electricista.

En el cas de la Bòbila:

  • Cal dipositar una fiança de 200 euros en el moment de la presentació.
  • Juntament amb la sol·licitud, cal adjuntar una còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i també una còpia del rebut de pagament de la pòlissa.
  • Cal adjuntar el justificant de pagament de la fiança.

Qui té l'obligació de tramitar en línia?

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Avinguda Josep Pla, 9
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 14 h
Dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (excepte del 16 de juliol al 31 d'agost que serà fins a les 14 h)
  • 972 613 100

Quan es fa?

Es pot sol·licitar durant tot l'any.

Quin cost té?

En el cas dels Ametllers, cal dipositar una fiança de 100 euros en el moment de presentar la sol·licitud.

En el cas de la Bòbila, cal dipositar una fiança de 200 euros en el moment de presentar la sol·licitud.

El el cas de l'Ermita de Sant Sebastià, la taxa per a la seva utilització és de 30,20 euros.

En el cas de la Sala d'actes del Teatre Municipal, si es tracta d'actes organitzats per persones físiques o jurídiques sense afany de lucre, és gratuït. Si es tracta d'actes organitzats per entitats o empreses amb afany de lucre, és preu és de 392,00 euros.

En el cas del Saló de Plens de l'Ajuntament, la taxa per prestació del servei per oficiar el casament és de 60 euros si la tramitació de l'expedient s'ha iniciat al Jutjat de Pau de Palafrugell, o de 200 euros en cas contrari.

En el cas del Teatre Municipal, la taxa per a la realització de congressos, convencions, simposis, presentacions o actes de caire social o cultural és la següent:

  • Organitzats per persones físiques o jurídiques sense afany de lucre i amb cobrament d'entrada, 95,00 euros
  • Organitzats per persones físiques o jurídiques amb afany de lucre, 392,00

En el cas del Teatre Municipal, la taxa per a la realització de congressos, convencions, simposis, presentacions o actes de caire no estrictament social o cultural és la següent:

  • Organitzats per persones físiques o jurídiques sense afany de lucre i amb cobrament d'entrada, 95,00 euros
  • Organitzats per persones físiques o jurídiques amb afany de lucre, 1.176,00 euros

En el cas de les Sales del Museu del Suro, les taxes per a la utilització són les següents:

Auditori Miquel Vincke i Meyer:

  • Entitats amb ànim de lucre, matí o tarda: 400 euros
  • Entitats amb ànim de lucre, tot el dia: 600 euros
  • Entitats sense ànim de lucre, matí o tarda: 60 euros
  • Entitats sense ànim de lucre, tot el dia: 100 euros

Sala de la biblioteca Cal Ganxó:

  • Entitats amb ànim de lucre, matí o tarda: 100 euros
  • Entitats amb ànim de lucre, tot el dia: 200 euros
  • Entitats sense ànim de lucre, matí o tarda: 50 euros
  • Entitats sense ànim de lucre, tot el dia: 75 euros

L'ús d'aquestes sales no estarà subjecte a cap taxa quan suposi un interès per al Municipi o bé per al Museu, previ informe justificatiu del Museu del Suro de Palafrugell.

Temps de tramitació

-

Representació

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador

2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF

3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)

4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents

5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 10 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia

Tramitació en línia

Heu de presentar documents grans?

Presentació de documents de més de 10 Mb

Darrera actualització

divendres, 17 novembre 2017 09:41