Autorització d'ús de centres escolars municipals
Què és?
Es tracta d'un permís per a poder utilitzar, sense interferir en l'activitat docent, els diferents espais del centres escolars municipals següents (feu clic damunt el nom de cada centre per obtenir-ne més informació):
- Llar d'infants Els Belluguets
- Llar d'infants Tomanyí
- Escola Barceló i Matas
- Escola Carrilet
- Escola Pi Verd
- Escola Torres Jonama
Els espais que es poden utilitzar són: espais exteriors i pistes poliesportives, gimnàs, sales d'actes, menjador, aules i lavabos.
Aquests espais es delimitaran d'acord amb les característiques, la durada i el nombre de participants de l'activitat que s'hagi de desenvolupar.
Qui ho pot demanar?
Podran sol·licitar l'ús de les instal·lacions d'aquests centres docents públics:
- Col·lectius que formen part de la comunitat educativa: pares, mares, alumnes, professorat i personal no docent.
- Entitats legalment constituïdes o grups que realitzin activitats de caràcter formatiu, social, esportiu, artístic o lúdic.
És necessari que aquestes associacions o entitats estiguin inscrites en el Registre d'Associacions de l'Ajuntament de Palafrugell.
L'entitat organitzadora de l'activitat ha de comptar amb una pòlissa d'assegurança que cobreixi la responsabilitat civil suficient i adequada de les activitats que portarà a terme en aquest espai.
Com es fa?
Es pot tramitar en línia, seguint les instruccions que trobareu en aquesta mateixa pàgina, o bé es pot tramitar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, portant la documentació següent:
- Model de sol·licitud, tot indicant l'activitat per a la qual es demana l'autorització i els dies i les hores de la seva realització.
- Juntament amb la sol·licitud, cal adjuntar una còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.
Qui té l'obligació de tramitar en línia?
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Quan es fa?
La sol·licitud s'ha de formular com a mínim 15 dies abans de l'inici de l'activitat prevista.
La sol·licitud d'espais per una durada de tot el curs escolar s'ha de demanar abans del dia 31 de maig de l'any en curs.
Quin cost té?
Els col·lectius o entitats que demanin l'ús d'aquests centres no han de pagar cap taxa.
En el cas que, pel tipus d'activitat, fossin necessàries neteges especials o personal de consergeria, aquestes despeses anirien a càrrec dels sol·licitants.
Temps de tramitació
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Representació
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Normativa associada
Observacions
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Documents
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia