Secretari/ària
Tota la informació sobre aquesta convocatòria es publicarà en aquesta mateixa pàgina. D'acord amb el Reglament d'Administració electrònica de l'Ajuntament de Palafrugell, la presentació de sol·licituds només es podrà fer en línia.
Descripció
L’Ajuntament de Palafrugell té la necessitat de cobrir el lloc de treball de Secretari/ària – Coordinador Àmbit d'Administració General, de la subescala de secretaria, classe primera, vacant actualment, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preveu l'article 81.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant nomenament provisional o comissió de serveis, de conformitat amb els articles 48, 49 i 51 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Nombre de places
1Data de publicació
15 novembre 2024Termini de presentació telemàtica
22 novembre 2024 23.59Sol·licitud de participació en processos selectius
Sol·licitud d'adaptació de la prova i/o de l'espai per realitzar-la
Tramitació en línia
Tramitar en líniaEstat de la convocatòria
Presentació de sol·licitudsCom es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador 2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF 3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...) 4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents