Llicència d'instal·lació de rètol
Què és?
És la llicència per instal·lar un rètol en un local comercial de planta baixa.
Qui ho pot demanar?
El propietari del local o el titular de l'activitat.
Com es fa?
El tràmit es pot fer presencialment. Cal aportar la documentació següent:
- Model de sol·licitud degudament omplert.
- Pressupost total de la col·locació del rètol.
- Còpia de l'alta de l'IAE.
- Còpia de la llicència d'activitats atorgada per l'Ajuntament.
- Fotografies de la façana actual.
- Fotomuntatge de l'efecte final de l'actuació.
- Memòria on s'especifiqui els materials, els colors i la potència elèctrica i lumínica. En el cas d'un element publicitari de grans dimensions es trametrà adjunta una memòria sobre l'impacte ambiental de l'entorn urbà i paisatgístic.
- Croquis acotat en alçat i secció amb referència a la façana suport.
Un cop presentada la documentació, es farà arribar la carta pagament a la persona sol·licitant per tal que faci la liquidació de la taxa i de l'impost corresponents.
Qui té l'obligació de tramitar en línia?
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Quan es fa?
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
Quin cost té?
L'import de la taxa de tramitació és de 47,80 euros. També es cobrarà com a Impost sobre Construccions Instal·lacions i Obres (ICIO) un 4% del pressupost total.
Temps de tramitació
La llicència es tramita en el termini d'1 mes, com a màxim.
Representació
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
- Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
- Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
- Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Normativa associada
Observacions
De conformitat amb la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística, es recorda l'obligatorietat de retolar, com a mínim, en llengua catalana.
Podrà requerir-se altra documentació si es considera necessària en casos particulars o com a resultat de l'aplicació de normativa específica.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Documents
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia