Per fer un tràmit a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) els dimarts a la tarda (a partir de les 13.00h) cal demanar cita prèvia. Demaneu-la a seu.palafrugell.cat/tramits/cita-previa o trucant al telèfon 972 613 100

Autorització d'ús de centres escolars municipals

En termini

Què és?

Es tracta d'un permís per a poder utilitzar, sense interferir en l'activitat docent, els diferents espais del centres escolars municipals següents (feu clic damunt el nom de cada centre per obtenir-ne més informació):

Els espais que es poden utilitzar són: espais exteriors i pistes poliesportives, gimnàs, sales d'actes, menjador, aules i lavabos.

Aquests espais es delimitaran d'acord amb les característiques, la durada i el nombre de participants de l'activitat que s'hagi de desenvolupar.

Qui ho pot demanar?

Podran sol·licitar l'ús de les instal·lacions d'aquests centres docents públics:

  • Col·lectius que formen part de la comunitat educativa: pares, mares, alumnes, professorat i personal no docent.
  • Entitats legalment constituïdes o grups que realitzin activitats de caràcter formatiu, social, esportiu, artístic o lúdic.

És necessari que aquestes associacions o entitats estiguin inscrites en el Registre d'Associacions de l'Ajuntament de Palafrugell.

L'entitat organitzadora de l'activitat ha de comptar amb una pòlissa d'assegurança que cobreixi la responsabilitat civil suficient i adequada de les activitats que portarà a terme en aquest espai.

Com es fa?

Es pot tramitar en línia, seguint les instruccions que trobareu en aquesta mateixa pàgina, o bé es pot tramitar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, portant la documentació següent:

  • Model de sol·licitud, tot indicant l'activitat per a la qual es demana l'autorització i els dies i les hores de la seva realització.
  • Juntament amb la sol·licitud, cal adjuntar una còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.

Qui té l'obligació de tramitar en línia?

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

Quan es fa?

La sol·licitud s'ha de formular com a mínim 15 dies abans de l'inici de l'activitat prevista.

La sol·licitud d'espais per una durada de tot el curs escolar s'ha de demanar abans del dia 31 de maig de l'any en curs.

Quin cost té?

Els col·lectius o entitats que demanin l'ús d'aquests centres no han de pagar cap taxa.

En el cas que, pel tipus d'activitat, fossin necessàries neteges especials o personal de consergeria, aquestes despeses anirien a càrrec dels sol·licitants.

Temps de tramitació

El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.

Representació

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador

2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF

3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)

4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents

5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia

Tramitació en línia

Heu de presentar documents grans?

Presentació de documents de més de 50 Mb

Darrera actualització

dimarts, 19 setembre 2023 11:36

Teniu problemes a l'hora de fer un tràmit en línia? Consulteu les Preguntes més freqüents

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons