Es tracta d'un permís per a poder utilitzar, sense interferir en l'activitat docent, els diferents espais del centres escolars municipals següents (feu clic damunt el nom de cada centre per obtenir-ne més informació):
Els espais que es poden utilitzar són: espais exteriors i pistes poliesportives, gimnàs, sales d'actes, menjador, aules i lavabos.
Aquests espais es delimitaran d'acord amb les característiques, la durada i el nombre de participants de l'activitat que s'hagi de desenvolupar.
Podran sol·licitar l'ús de les instal·lacions d'aquests centres docents públics:
És necessari que aquestes associacions o entitats estiguin inscrites en el Registre d'Associacions de l'Ajuntament de Palafrugell.
L'entitat organitzadora de l'activitat ha de comptar amb una pòlissa d'assegurança que cobreixi la responsabilitat civil suficient i adequada de les activitats que portarà a terme en aquest espai.
Es pot tramitar en línia, seguint les instruccions que trobareu en aquesta mateixa pàgina, o bé es pot tramitar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, portant la documentació següent:
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
La sol·licitud s'ha de formular com a mínim 15 dies abans de l'inici de l'activitat prevista.
La sol·licitud d'espais per una durada de tot el curs escolar s'ha de demanar abans del dia 31 de maig de l'any en curs.
Els col·lectius o entitats que demanin l'ús d'aquests centres no han de pagar cap taxa.
En el cas que, pel tipus d'activitat, fossin necessàries neteges especials o personal de consergeria, aquestes despeses anirien a càrrec dels sol·licitants.
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia