Modificació de dades del Padró d'habitants

En termini

Què és?

Es tracta de la petició de modificació d'alguna de les dades següents del Padró municipal d'habitants de Palafrugell:

  • Nom
  • Cognoms
  • Data de naixement
  • DNI, NIF, Passaport, Número d'Identificació d'Estrangers (NIE)
  • Sexe
  • Municipi i/o província de naixement
  • Nacionalitat
  • Titulació acadèmica

Qui ho pot demanar?

Aquelles persones interessades en canviar alguna de les seves dades que consten al Padró d'habitants.

Com es fa?

Cal presentar el model de sol·licitud, presencialment o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina, adjuntant els documents que acreditin la modificació. En el cas de modificació de dades de menors d'edat, caldrà presentar el Llibre de família o bé el certificat literal de naixement.

Les autoritzacions per fer gestions al padró d'habitants seran vàlides:

  • Presencialment, amb signatures originals dels documents presentats.
  • Electrònicament, només seran vàlids els documents signats amb signatura digital.

No s'accepten documents amb signatures escanejades o fotocòpies.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Plaça de l'Església, 8 (Can Rosés)
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 08.30 a 13.00 h
Dimarts, de 08.30 a 18.00 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.00 h)
Per ser atès/a els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00h, cal demanar cita prèvia

Quan es fa?

El tràmit es pot fer durant tot l'any.

Quin cost té?

El tràmit és gratuït.

Temps de tramitació

Les modificacions es realitzen en el mateix moment en què es demanen.

Representació

Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:

  • Inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
  • Presentació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
  • Presentació per via presencial (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015) del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura manuscrita per part del representat.

La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.

Observacions

L'Ajuntament podrà requerir en qualsevol moment altra documentació acreditativa per tal de comprovar la veracitat de les dades contingudes al Padró municipal d'habitants.

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador

2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF

3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)

4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents

5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia

Tramitació en línia

Heu de presentar documents grans?

Presentació de documents de més de 50 Mb

Darrera actualització

dimarts, 19 setembre 2023 11:34