És el document que acredita l'empadronament o la convivència d'una persona tal i com consta en el Padró municipal d'habitants de Palafrugell.
D'altra banda, el certificat d'empadronament històric o de convivència històric, acredita l'empadronament o la convivència d'una persona des del moment de l'alta i, en el cas de trobar-se de baixa, la informació resultant comprendrà els períodes d'alta i de baixa.
Aquelles persones que hi estiguin interessades.
El tràmit es pot fer presencialment, en línia des d'aquesta mateixa pàgina.
En el cas de venir presencialment, la persona interessada haurà de portar el seu DNI, NIE o Passaport original en vigor, i també ho haurà de portar el representant legal del menor, si és el cas.
Les autoritzacions per fer gestions al padró d'habitants seran vàlides:
No s'accepten documents amb signatures escanejades o fotocòpies.
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
El Certificat de residència o de convivència és gratuït. Però en cas que sigui un certificat de residència o de convivència històric, l'import de la taxa a liquidar és de 10 euros.
En el cas de venir presencialment, el certificat de residència o convivència estarà disponible en el termini màxim de 2 dies hàbils.
En el cas de fer la petició en línia, el certificat s'enviarà a l'adreça electrònica indicada l'endemà de rebre la sol·licitud.
En el cas del certificat de residència o convivència històric, aquest estarà fet el termini màxim de 5 dies hàbils.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Si heu d'adjuntar documents, els escanegeu (PDF) i els deseu al vostre ordinador
2 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
3 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu els documents escanejats (si escau)
4 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia