Es tracta de la sol·licitud per fraccionar o ajornar el pagament d'un tribut local (impostos i/o taxes) o de sancions i/o altres ingressos de dret públic de l'Ajuntament de Palafrugell.
Qualsevol persona física o jurídica que tingui una manca de liquiditat per poder realitzar el pagament, o bé els seus representants legals.
El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina.
Cal omplir el model de sol·licitud, tot indicant les dades de la persona interessada, la quantitat que es vol ajornar o fraccionar, les dates de pagament que es proposen i el número de compte bancari on es faran els diferents càrrecs.
En el cas de persones físiques cal aportar la documentació següent:
(*) Si la persona autoritza en el formulari la consulta d'aquestes dades a l'AEAT per part de l'ajuntament, no caldrà que aporti aquesta documentació.
En el cas de persones jurídiques cal aportar la documentació següent:
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
El tràmit és gratuït.
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La persona sol·licitant es compromet a efectuar el pagament de la fracció o fraccions que correspongui (segons la seva proposta) mentre duri la tramitació de la sol·licitud.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia