És un document que emet l'Ajuntament per acreditar que s'ha efectuat el pagament d'un tribut o un preu públic municipal.
Tota persona física o jurídica que sigui contribuent per qualsevol tribut o preu públic municipal.
El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. En el cas de persones jurídiques, cal adjuntar la documentació justificativa (targeta d'identificació fiscal o escriptura pública).
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
El tràmit és gratuït.
És molt important que faciliteu un telèfon de contacte, o bé una adreça electrònica, per tal que una vegada estigui a la vostre disposició el certificat us avisem perquè vingueu a recollir-ho a les nostres dependències.
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
El certificat haurà de ser retirat per la persona que consti com a contribuent.
En cas que la persona que consta com a contribuent no pugui venir a recollir-ho, el podrà recollir una tercera persona sempre que porti una autorització expressa del contribuent per tal de poder retirar el certificat.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
2 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
3 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
4 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia