En termini
És el tràmit que cal fer si una associació vol donar-se d'alta a aquest registre i poder:
També cal fer aquest tràmit quan s'ha de comunicar una modificació en les dades de l'associació, o bé per demanar la baixa del Registre.
Les associacions.
El tràmit s'ha de fer en línia des d'aquesta mateixa pàgina. En funció del que es demani, cal presentar la documentació que es descriu tot seguit.
L'Ajuntament de Palafrugell permet que el/la president/a de l'associació o bé una altra persona de l'associació que tingui la representació, pugui identificar-se amb l'idCAT Mòbil per tal de realitzar el tràmit en línia.
Quan una associació deixa de tenir activitat té l'obligació de comunicar la baixa del Registre.
L'Ajuntament donarà de baixa d'ofici, prèvia comunicació, les associacions que compleixin algun dels supòsits següents:
Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.
Es pot fer durant tot l'any.
El tràmit és gratuït.
En el termini de 20 dies des de la sol·licitud d'inscripció, i excepte que aquesta hagués d'interrompre's per la necessitat d'aportar documentació no inclosa inicialment, l'Ajuntament notificarà a l'associació l'alta al Registre municipal.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per via electrònica del model de representació o bé d'una escriptura de poders amb signatura electrònica per part del representat.
O bé acreditar la inscripció de la representació al Registre d'apoderaments.
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
Les associacions, un cop inscrites, estaran obligades a notificar a l'Ajuntament tota modificació de les dades dins del mes següent en què es produeixi.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia