L'Ajuntament, amb l'objectiu de fomentar el reciclatge i l'aprofitament de materials, fomentar el compostatge casolà, i també un ús regular i correcte del servei de recollida porta a porta domiciliària, aplica una quota reduïda de la taxa d'escombraries a aquells particulars que en facin ús.
Es poden obtenir bonificacions per la utilització de:
Qualsevol particular que compleixi algun dels requisits esmentats anteriorment.
Si només s'ha fet ús de la Deixalleria Municipal, la bonificació s'aplicarà automàticament sense que calgui presentar cap sol·licitud. Cal disposar de la targeta que es lliura a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que permet acreditar les entregues a la Deixalleria.
Per a les bonificacions de Ús de compostador i Ús de compostador + Deixalleria municipal, el tràmit es pot fer presencialment o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal presentar la documentació següent:
Per l'aplicació de la quota reduïda serà requisit indispensable que la documentació acreditativa es presenti abans del 31 de gener de l'exercici posterior al que es sol·liciti la seva aplicació.
El tràmit és gratuït.
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
L'aplicació de la tarifa reduïda es realitzarà mitjançant la devolució de l'import que correspon a la diferència entre la quota reduïda i la quota normal que s'hagi satisfet (de manera conjunta amb la factura del subministrament d'aigua).
Una vegada aprovada per l'Ajuntament l'aplicació de la quota reduïda, es procedirà a retornar als beneficiaris la diferència entre l'import satisfet i l'import de la quota reduïda.
Dades de contacte
Camí vell de Tamariu, s/n
17200 Palafrugell
Telèfon 972 306 186
Horari
De dilluns a dissabte, de 8 a 13 h i de 15 a 20 h, tot l'any
Diumenges i festius, tancat
Què s'hi pot dur?
Ferralla, ferralla electrònica, fusta, làmpades fluorescents, mobles, matalassos, neveres, olis vegetals i minerals, paper i cartró, piles, bateries, pneumàtics, residus especials (aerosols, pintures i dissolvents, àcids, radiografies), restes de poda, runes i altres residus de la construcció, vidre i envasos.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia