Es tracta d'un ajut que poden sol·licitar aquelles persones que siguin propietàries del seu habitatge habitual i que tinguin el títol de família monoparental.
Ho poden demanar aquelles persones que tinguin el títol de família monoparental vigent en el moment de presentar la sol·licitud, que constin com a propietàries, copropietàries o usufructuàries dels béns immobles corresponents al seu habitatge habitual, i que compleixin els requisits següents:
El tràmit es pot fer presencialment o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal presentar la documentació següent:
(*) Si s'autoritza a l'Ajuntament a realitzar la consulta d'informació a la Generalitat relativa al Títol de família monoparental, no caldrà aportar una còpia d'aquest títol.
El termini de presentació de sol·licituds va des del 14 de juny fins al 31 d'agost de 2023, ambdós inclosos.
El tràmit és gratuït.
El termini màxim per resoldre i notificar el resultat de la convocatòria és de 3 mesos des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
L'import de la subvenció serà, per a aquelles sol·licituds que compleixin els requisits d'admissió, com a màxim, el resultat d'aplicar la fórmula següent:
En el cas que el nombre de sol·licituds sigui superior a la previsió de despesa, l'òrgan resolutori podrà optar entre prorratejar l'import total a parts iguals entre tots els sol·licitants o bé assignar l'import establert a les sol·licituds per ordre cronològic fins esgotar el límit establert.
Si la persona sol·licitant no té el rebut de l'IBI domiciliat, caldrà que indiqui les seves dades bancàries a la sol·licitud.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia