Ajuts en espècie per a persones aturades o treballadores afectades per un ERTO en data 1 de gener de 2021
Què és?
L'objectiu és l'atorgament d'ajuts en espècie a persones aturades i a persones treballadores afectades per un ERTO en data 1 de gener de 2021, i que constin empadronades a Palafrugell.
Els ajuts seran en espècie i cada persona beneficiària tindrà la quantitat de diners atorgada dins l'App Palafrugell Comerç. Les persones beneficiàries podran gastar aquest ajut des de l'1 de setembre i fins al 31 d'octubre, en els comerços locals adherits a la campanya, que es podran consultar des de la mateixa App Palafrugell Comerç.
L'ajut màxim per persona serà de fins a 100 euros, i es farà efectiu mitjançant la compra de béns i serveis per l'import de l'ajut en els comerços locals adherits a la campanya.
Qui ho pot demanar?
Poden sol·licitar l'ajut aquelles persones empadronades a Palafrugell en data 1 de gener de 2021, i que compleixin amb alguna de les situacions següents:
- Persones treballadores que estan o han estat afectades per un expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) en data 1 de gener de 2021.
- Persones en situació d'atur, amb o sense subsidi o prestació, en data 1 de gener de 2021.
Com es fa?
Les sol·licituds, acompanyades de la documentació necessària, es podran presentar de manera telemàtica des d'aquesta mateixa pàgina, o bé a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia.
Documentació que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud per acreditar la situació d'atur o ERTO en data 1 de gener de 2021:
- Document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO)
- Document de la vida laboral actualitzat
Quan es fa?
El termini per presentar la sol·licitud és del 18 de juny al 31 de juliol de 2021, ambdós inclosos.
Quin cost té?
El tràmit és gratuït.
Temps de tramitació
El termini màxim per resoldre i notificar el resultat de la convocatòria és d'1 mes des de la fi del termini de presentació de sol·licituds.
Normativa associada
Observacions
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
Com es fa la tramitació en línia?
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 15 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia