És el document que acredita l'empadronament o la convivència d'una persona tal i com consta en el Padró municipal d'habitants de Palafrugell.
El volant de residència i de convivència és acceptat per a la resolució dels tràmits més habituals amb altres administracions, com per exemple la renovació del DNI, els tràmits amb la Seguretat Social o l'adscripció de personal mèdic, entre d'altres.
Aquelles persones que hi estiguin interessades.
El tràmit es pot fer presencialment, o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina.
En el cas de venir presencialment, la persona interessada haurà de portar el seu DNI, NIE o Passaport original en vigor, i també ho haurà de portar el representant legal del menor, si és el cas.
Les persones que disposin d'un certificat digital (idCAT, DNIe,...) o bé d'un identificador digital (idCAT Mòbil, Cl@ve,...) també poden accedir a la Carpeta ciutadana i obtenir directament el volant de residència o de convivència en línia.
Les autoritzacions per fer gestions al padró d'habitants seran vàlides:
No s'accepten documents amb signatures escanejades o fotocòpies.
El tràmit es pot fer durant tot l'any.
El tràmit és gratuït.
En el cas de venir presencialment, el volant de residència o convivència es fa en el mateix moment.
En el cas de fer la petició en línia, el volant s'enviarà a l'adreça electrònica indicada en un termini màxim de 3 dies hàbils un cop rebuda la sol·licitud.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Si heu d'adjuntar documents, els escanegeu (PDF) i els deseu al vostre ordinador
2 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
3 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu els documents escanejats (si escau)
4 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia