Teniu problemes a l'hora de fer un tràmit en línia? Consulteu les Preguntes més freqüents

Model de representació en temes tributaris

Què és?

És l'escrit mitjançant el qual el titular demana que una altra persona el pugui representar en relació a un expedient o a un tràmit que faci referència a temes tributaris.

Segons la legislació tributària espanyola els estrangers que disposin d'un habitatge en propietat a Espanya, estan obligats a obtenir el número d'identificació d'estrangers (NIE) a la Delegació del Govern a Girona.

Així mateix, caldrà que designin un representant en el territori espanyol que els representi en l'ordre tributari davant l'Ajuntament, i al qual se li adreçaran totes les comunicacions que facin referència a la propietat que es tinguin a Espanya. En el cas que no designin cap representant i constin com a titulars d'un immoble a Palafrugell, es considerarà l'adreça de l'immoble com a adreça a efectes de comunicacions.

Qui ho pot demanar?

Ho poden demanar aquelles persones que, en relació a un expedient o tràmit de tipus tributari, vulguin que una altra persona els representi.

Us recordem que la representació és obligatòria per a les persones estrangeres que tinguin propietats al municipi de Palafrugell.

Com es fa?

El tràmit es pot fer presencialment (només en el cas de les persones físiques) o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal adjuntar una còpia dels documents d'identificació.

Qui té l'obligació de tramitar en línia?

Les persones jurídiques (societats, associacions, etc.) i també les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria (advocats, procuradors, enginyers tècnics, arquitectes, metges, etc.) estan obligades a relacionar-se amb l'Ajuntament a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Avinguda Josep Pla, 9
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 14 h
Dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (excepte del 16 de juliol al 31 d'agost que serà fins a les 14 h)
  • 972 613 100

Quan es fa?

El tràmit es pot fer durant tot l'any.

Quin cost té?

El tràmit és gratuït.

Temps de tramitació

La representació es fa efectiva en el mateix moment de rebre la sol·licitud.

Observacions

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Com es fa la tramitació en línia?

1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador

2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF

3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)

4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents

5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 10 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia

Tramitació en línia

Heu de presentar documents grans?

Presentació de documents de més de 10 Mb

Darrera actualització

divendres, 03 novembre 2017 14:39

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

No heu trobat el que buscàveu?