Autorització per a la presentació de documents al Registre municipal

En termini

Què és?

És el model genèric d'autorització a una persona per tal que pugui presentar documents en nom d'una altra al Registre municipal de l'Ajuntament.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física.

Com es fa?

Aquest document s'haurà de presentar obligatòriament quan es vulgui presentar, de manera presencial, qualsevol document i la persona que el presenti no sigui la mateixa que la que el signa.

On es fa presencialment?

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Plaça de l'Església, 8 (Can Rosés)
17200 Palafrugell

Horari

Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 08.30 a 13.00 h
Dimarts, de 08.30 a 18.00 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.00 h)
Per ser atès/a els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00h, cal demanar cita prèvia

Quan es fa?

Es pot presentar durant tot l'any.

Temps de tramitació

El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.

Observacions

La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Darrera actualització

dimecres, 25 setembre 2019 13:18