Cada any, des de l'Àrea d'Acció Social, Ciutadania i Joventut de l'Ajuntament de Palafrugell es tramiten les sol·licituds per tal que els pensionistes puguin rebre l'ajut econòmic per despeses de l'habitatge.
Ho poden demanar els pensionistes que compleixin amb els requisits següents:
Nombre de persones que perceben ingressos | Quantia mensual | Quantia anual |
---|---|---|
1 persona | 995,96 euros | 13.943,44 euros |
2 persones | 1.138,24 euros | 15.935,36 euros |
3 persones | 1.422,80 euros | 19.919,20 euros |
4 persones | 1.593,54 euros | 22.309,56 euros |
5 persones | 1.764,28 euros | 24.699,92 euros |
6 persones | 1.935,02 euros | 27.090,28 euros |
7 persones | 2.105,76 euros | 29.480,64 euros |
El tràmit es pot fer presencialment o bé en línia des d'aquesta mateixa pàgina. Cal presentar la documentació següent:
El termini de presentació de sol·licituds va des del 14 de juny fins al 31 d'agost de 2023, ambdós inclosos.
El tràmit és gratuït.
El termini màxim per resoldre una sol·licitud, si en el seu procediment no s'indica el contrari, és de tres mesos a comptar des de la data de presentació de la mateixa.
Si s'actua per mitjà d'un representant caldrà acreditar la representació per alguna de les formes següents:
La representació pot referir-se a un tràmit en concret o a tots els tràmits que es fan davant l'Ajuntament.
La presentació incompleta de la documentació requerida pot ser motiu per desestimar la sol·licitud. Així mateix, l'Ajuntament podrà demanar als interessats els documents que estimi convenients per a la resolució del procediment.
L’import de l'ajut econòmic per a cada persona que compleixi els requisits serà de:
Les persones beneficiàries de l'ajut econòmic per despeses de l'habitatge rebran l'ingrés al compte bancari facilitat a la sol·licitud.
La informació que us donem té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius, per tant, no pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.
1 Ompliu el model de sol·licitud i el deseu al vostre ordinador
2 Si heu d'adjuntar altres documents, el format obligatori és PDF
3 Accediu a la tramitació en línia (necessitareu un certificat digital com l'idCAT, l'idCAT Mòbil, el DNI electrònic...)
4 Ompliu i envieu el formulari en línia i hi adjunteu el model de sol·licitud que heu desat anteriorment i també la resta de documents
5 Si heu d'adjuntar documents més grans de 50 Mb, podeu fer-ho mitjançant l'enllaç que trobareu més avall. En primer lloc cal haver tramitat la sol·licitud en línia