Nous serveis a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
Certificats de residència per telèfon i alta al Padró per Internet
Petició de certificats de residència per telèfon
A partir d'ara, es poden demanar els certificats de residència per telèfon (els de convivència no). Cal seguir els passos següents:
- Truqueu al telèfon 651 652 546
- El personal de l'OAC comprovarà la vostra identitat
- Us enviaran el certificat a la vostra adreça electrònica (en cas de no tenir-ne, a la vostra adreça postal)
Alta al Padró d'habitants per Internet
A partir d'ara, també és possible tramitar l'alta al Padró d'habitants en línia mitjançant la Seu electrònica de l'Ajuntament. Cal seguir els passos següents:
- Accediu al tràmit d'Alta al Padró d'habitants
- Llegiu atentament tota la documentació que cal aportar en funció de la situació particular
- Baixeu-vos el model de sol·licitud d'alta al Padró (PDF), l'ompliu i el deseu al vostre dispositiu
- Feu clic al botó Tramitar en línia. Caldrà que us identifiqueu amb certificat digital o amb l'idCAT Mòbil
- Ompliu el formulari en línia amb les dades necessàries i llavors hi adjunteu el model de sol·licitud omplert (PDF) i tota la documentació acreditativa (també en format PDF)
- Envieu el formulari correctament omplert
- L'OAC comprovarà les dades i la documentació i es posarà en contacte amb la persona que ha fet la petició per confirmar l'alta
Cal demanar cita prèvia per ser atès a l'OAC els dimarts a la tarda, a partir de les 13 h
Recordeu que cal demanar cita prèvia per tal de poder fer un tràmit a l'OAC els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00 h. La cita prèvia es pot demanar per telèfon, trucant al 651 652 546, o bé per Internet, fent clic a l'enllaç següent:
